onsdag den 28. januar 2009

Barnevognssnak og andre råb

For hulen da også! Vi skændtes igen, igen igår. Viggo og jeg. Det var noget virkelig latterligt, som at jeg synes vi helt klart skal have en Silvercross (Barnevognssnak)Og OGSÅ selvom den koster 13. Nej, ikke hundrede, men 13 hele TUSINDER. GULP! Jeg ved det, det er dyrt, men helt ærlig! Det er da faktisk ikke hver dag, man hverken skal have vogn eller barn (for såååå kunne det være, det ville blive dyrt. Jeg mener, i længden)

Jeg var helt uenig med Viggo, der synes vi skal købe en brugt over nettet (besværligt med mænd, med styr i økonomien) og så sætte de mange tusinde kroner, vi sparer, ind på barnets børneopsparing.

Bevares, det er da en god idé! Men hellere bruge dem nu - jeg vil jo bare så gerne babyen det bedste, og det bedste er en Silvercross. Tror jeg da. Ikke?

Ihvertfald skred han afsted imorges, uden så meget som ét eneste ord til mig (og heller ingen kys)
Snøft snøft, for fa'en.
Men ALLE skændtes da! Gør de ik?

(Og for at være helt ærlig, endte det med at han sov på sofaen i stuen, i alt sit tøj og med den blå/hvide stribede dyne over sig, og jeg i sengen, i møgstillingen. Hurra! Og hva' så nu?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar