fredag den 23. januar 2009

Hah! Vi ligger da ikke i boligkrise!

Altså.
Ikke for real.
Ikke endnu. Ihvertfald.

Oprigtig talt begyndte jeg i mandags. Med at gå på barsel. Dvs. at starutten ned(eller ud?)falder om ca. 4 uger! Ok, så langt så godt - ingen stress!

Men det har jeg saftsuseme, for har du OVERVEJET hvor uendeligt, meget man skal forberede og have klar til sådan én??
Det er direkete VANVITTIGT, kan jeg sige dig!

Ja, jeg sagde igår, at jeg kedede mig. Ja, jeg keder mig. Men det betyder jo ikke at man kan skaffe en funky lejlighed m. ekstra værelse, beliggende i børnevenligt område, med naboer der bare ikke larmer efter kl. 19.30 eller hører høj musik tidlig eftermiddag, for der tager man jo
'morfaren' på sofaen.

Jeg nævner det bare. Ikke fordi Victor og jeg er i boligkrise eller noget. Jeg mener, vi har jo fin 2-værelset, her på Vesterbro slash Downtown, med blomsterkasser foran altandøren til den nyistandsatte terasse (godt nok er blomsterne så tørre som Sahara, og indistandsat er en overdrivelse, men hva' fa'en) og vi har både vaskekælder og musikere til naboer. Slå den!

Det korte af det lange er bare, at jeg virkelig ikke VED hvor vi skal finde det ekstra værelse henne!


Alt, alt for indviklet hvis det ligger i Nordjylland, og Viggo og jeg bor her.
Of course er der skilsmisse børn, der tager ruten, lørdage og mandage i lige uger, men der MÅ være grænser! Ikke?
what-to-fucking-do? Egentlig.

(Og tænk nu hvis Victor smutter igen. Så står man dér. Alene i en 3er, med starutten på armen)

4 kommentarer:

  1. Ej hvis Victor er faren, så håber jeg dælme ikke at han smutter? :-/

    Fin Blog du har dig her!

    Vh Mie

    SvarSlet
  2. Viggo er faren (Nu står det også ude i siden, så det ikke blir' for forvirrende!)

    Tusind tak. Det er jeg meget glad for! I lige måde.. Har kigget tilbage.. ;)

    SvarSlet
  3. Ja, det er altså helt og aldeles uforståeligt, så meget der skal være styr på.Inkl en fyldt fryser... KH J // http://Julialahme.dk

    SvarSlet
  4. @ Julia

    Virkelig!
    En fyldt fryser?? Det siger du ikke?? Må ned i Føtex imorgen og købe en masse. ;-)
    Knus.

    SvarSlet