søndag den 25. januar 2009

ÅhÅÅÅH, hvem har styr på NOGET?

Eddermanme ikke mig, er det lige gik op for mig!!

Det er ikke fordi jeg ikke har det godt - fantastisk!
Som i rigtig godt. For det har jeg da! Ja. Joh..
Altså. Måske.

Jeg mener, jeg har alt - søde, sjove venner og veninder, et godt job, hvor jeg klarer mig fint (især når jeg er på barsel.. Ingen kommentarer herfra) en rigtig dejlig (til tider) kæreste og en familie, der støtter mig - især Hr. og Fru provins. Stort set alle de materielle ting, jeg kunne ønske mig (Lejlighed. Lejlighed. Jeg sagde STORTSET!) forholdvis orden i økonomien (Hvor kom den fra?) styr på fremtiden (Ha!) og om 2 min. har jeg en starut med mig. En dejlig én.

Nå for syv svesker, jeg har jo egentlig ikke styr på en skid! Anyway, det er søndag og nu sætter jeg vand til te over (Øv, hvor savner jeg mit dope: kaffe) og jeg skal saftsuseme sove arm i arm med Viggo, mens vi glor dårlige film fra den lokale Blockbuster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar