søndag den 25. januar 2009

Mine venner er blevet så D-Y-R-E!

Okay. Det kan godt være at jeg har været storforbruger, mega-afhængi og helt vildt meget fan af Block Buster (og mine gode venner deri. Herunder både film og folk) men hold da liiiige fast på hat og briller og andet gejl (PYH. Mand, en lang sætning, dér!) og gisp efter vejret, for * KATJING * det er blevet D-Y-R-T (som Fru Provins allerhelst ville udtale det)

45 kr. for en DVD. En premiere. 90 kr. for to. Knap 30 kr. for en Cola Light (sundt) og okay - de var rare nok; tilbud på to Rittersport til 25 kr.
Dvs. med lidt hurtig hovedregning:

90 + 30 + 25 (og en skumbanan á 12 kr. til de 4 min. hjem, men sscchhh, ing'?) + 12

= 157 kr.

For film og vedhæng. Jeg nævner det bare. Det er da lidt dyrt, ikke? Og Viggo skal alligevel se Livvagterne, og jeg har egentlig bare lyst til at sove. Jeg glæder mig ikke til at møde Mr. Bankmand i næste uge.. Tha da da daaaaaaaaaaaaaaah!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar